Jeugdig Hector onderuit tegen Eibergen.

Een wel heel jeugdig Hector begon niet onverdienstelijk aan de openingswedstrijd van de competitie tegen FC Eibergen.
Trainer Jordy Drenth startte met een voorhoede bestaande uit Raul Jimenez, Berthil Schabbink en Nick Nijman. Hector kwam al vroeg op achterstand  en had ook nog eens de pech dat Berthil Schabbink en routinier Maikel Rijnenberg er vroeg af moesten met blessures. Eerstgenoemde moest zelfs naar het ziekenhuis worden gebracht vanwege een forse hoofdwond. Zie foto.
Jeroen Heuten bracht echter de 1-1 stand al snel op het scorebord. Eibergen maakte nog voor de rust 2-1.

Vlak na de rust viel de 3-1 en de wedstrijd leek gespeeld. Toch kwam Hector met behoorlijk spel weer terug in de wedstrijd en Menno de Leeuw scoorde met een fraai lobje de aansluitingstreffer. Hector probeerde er nog een punt uit te slepen maar liep in de slotfase nog tegen een counter aan en de wedstrijd eindigde in een 4-2 eindstand voor Eibergen.
Een nederlaag voor Hector maar wel een wedstrijd waarin de jeugd liet zien dat ze er aan staan te komen want later in de wedstrijd kwamen ook nog Thijmen Schabbink en Silas Olydam in het veld. Het was voor 4 van de 5 jeugdspelers een debuut in het 1e elftal van Hector. Perspectief voor de toekomst dus.

Aanstaande zondag speelt Hector een thuiswedstrijd tegen VIOS Beltrum, aanvang van die wedstrijd is om 14.00 uur.

Foto: Goorsnieuws.