Hector MO7-1: groen witte girlpower!!

Uniek is het jongste team van Hector: een O7 team bestaande uit allemaal meisjes. Ze gaan dan ook door het voetballeven als MO7-1. Met als tegenstanders alleen maar JO7 teams, jongens dus of soms gemengde teams.

Het team wordt getraind door Nikky Schut en zij en Imke Plat zijn bij de wedstrijden leiders van het team.
Het team heeft inmiddels twee wedstrijden gespeeld. Een overwinning is nog niet behaald, maar er werd wel aardig gescoord in die wedstrijden.

Zo ook afgelopen zaterdag in een Hofderby tegen Markelo. De jongens van Markelo keken eerst wel even op van al die tegenstanders met blonde paardenstaarten en niet te vergeten die ene donkere paardenstaart. En toen ze in de gaten hadden dat die meisjes ook nog konden voetballen, waren ze zeker onder de indruk.

Het ging lang gelijk op: van 0-1 achter kwam Hector op 2-1 voor, later in de tweede helft was het nog 3-4. En toen stortte het groen witte team plotseling in en werd het uiteindelijk 3-10 voor Markelo.

Ook bij het penaltyschieten ging het aardig gelijk op, met fraaie goals en nog fraaiere reddingen van beide keepers.

Kortom: een team met toekomst voor Hector! Op de teamfoto staan van links naar rechts: Miral – Yfke – Feline – Suus – Noa – Illana – Pien