Hector JO9-2 pakt de eerste drie punten!

Hector JO9-2 ging voor de wedstrijd tegen Enter Vooruit JO9-2 uit van het standpunt: drie keer is scheepsrecht. Want hun eerste wedstrijd ging verloren met 11-1. De tweede werd nipt met 2-1 verloren. Dus zou het nu in de derde wedstrijd moeten lukken om te winnen.

Maar dat zou wel eens knap lastig kunnen worden zonder twee van de steunpilaren van het team: Sil en Jelmer. En zonder leidster Annette. Maar uiteraard was Tamara er wel om de boys technisch en tactisch in het gareel te houden.
Annette werd vervangen door Ramona en Dick, een mengeling van enthousiasme en routine.

De overgebleven 6 jongens moesten het dus voor elkaar zien te krijgen. Geen wissels, wat een voor- en nadeel kan zijn.

In het doel Arthur, de rust zelve. Vaak klemvast en hij kijkt goed voordat hij de bal in het spel brengt. De achterhoede werd gevormd door de man met het overzicht, Bram en als rots in de branding Joery.
Op het middenveld ging Emir als een bezige bij tekeer, hij was overal te vinden. En het gevaar moest komen van de voorhoede Owen en Rodney. En dat kwam er ook!!

De wedstrijd ging van start en de laatkomers onder de toeschouwers hadden pech: binnen een mum van tijd was het al 1-0 voor Hector. En dat scoren ging gewoon door. Vlak voor rust was het al 5-0 en pas toen zag Enter Vooruit kans om ook te scoren.

In de tweede helft deed Hector het wat kalmer aan waardoor uiteindelijk een 7-3 eindstand op het scorebord kwam.
Grote vreugde natuurlijk bij het eindsignaal. Want de eerste drie punten waren binnen!
Zaterdag uit tegen Holten JO9-1, hopelijk met een volledig team.