Andrea Driezes, onze nieuwe jeugd wedstrijdsecretaris .

Vijf jaar lang was Ida Olydam onze jeugd wedstrijdsecretaris. Met niet te vergeten de nodige andere taken binnen de jeugdcommissie. Ida heeft met ingang van dit seizoen het stokje overgegeven aan Andrea Driezes.

Andrea woont sinds 4 maand tot volle tevredenheid met haar gezin in Goor. Haar jongste zoon Max speelde sinds hun komst naar Goor bij Hector in JO15-1 en nu in het nieuwe seizoen in Hector JO16-1. En ook de oudste zoon speelt binnenkort bij Hector.
Net als meer ouders wil ook Andrea zich nuttig maken bij de club waar haar zoon nu speelt en toen ze gevraagd werd om bij Hector de nieuwe jeugd wedstrijdsecretaris te worden, zegde ze toe. Bovendien is haar man Ronnie leider geworden van Hector JO16-1. Nu al een Hector familie!!

Namens de club veel succes Andrea en we zullen je als de omstandigheden het toelaten ongetwijfeld regelmatig langs de lijn op het Doesgoor zien.