Hector JO9-2 schiet raak in derby.

Vandaag had JO9-2 een derby op het programma staan. Het weer was goed, niet al te warm. Helaas kon Stan vandaag niet meedoen, maar daarvoor hadden we Liza als invaller. Vanwege een blessure bij één speler deed uit voorzorg ook Zoéy mee.

Onder leiding van Patrick begon de aftrap. Er werd eerst een beetje aftastend gespeeld, de posities in het veld waren niet bij iedereen duidelijk. Al gauw kwam GFC op voorsprong met 3-0.
Ineens werd Hector wakker en konden ze elkaar voorin wel goed vinden. En er werd heel goed samengespeeld. Mede daardoor wisten Liza en Dylano het doel heel vaak te vinden.

In de 2e helft wist GFC nog 2x te scoren. Wat er daarna bij Hector gebeurde geen idee, maar ze leken over het veld te vliegen. Achter elkaar werd de bal netjes het doel ingewerkt. De ene goal nog mooier dan de andere. Nazhat scoorde 2x. Ook Mustafa heeft  een doelpunt gemaakt. Zelfs verdediger Senn kon in de laatste minuten nog een doelpuntje meepikken.

Niet iedereen heeft kunnen scoren, maar dat gebeurt in een volgende wedstrijd vast en zeker wel. Gijs en Nawhat hebben achterin ook een paar goede aanvallen van GFC weggewerkt. Vidor heeft de eerste helft prima gekeept, maar omdat we 1 persoon extra hadden, heeft  Zoéy de 2e helft gekeept. En ook zij speelde een prima wedstrijd.

Eindstand 15-5 !! Goed gedaan jongens en meisjes!!