Groen-Wit Jeugdopleidingsfonds.

Vanuit de jeugdcommissie is een plan ontwikkeld genaamd het Groen-Wit Jeugdopleidingsfonds. De intentie is te zorgen voor continuïteit bij onze jeugd.
Dit betekent dat wij voor de aankomende 3 jaar specifiek de voetbaltoekomst van onze jeugd willen garanderen en verbeteren.
De opzet is dat we gaan investeren: niet alleen in trainers, maar ook in scheidsrechters. Het doel is binnen drie jaar bij elk team gekwalificeerde trainers en bij jeugdwedstrijden gekwalificeerde scheidsrechters te hebben. Hiervoor is in samenwerking met het bestuur jaarlijks een budget vrijgemaakt om dit te financieren.

We willen geïnteresseerde trainers/scheidsrechters een cursus aanbieden:

• KNVB Pupillentrainer
  • KNVB Juniorentrainer
  • KNVB UEFA C / Trainer Coach 3
  • KNVB Verenigingsscheidsrechter

De eerste gesprekken met geïnteresseerden zijn al gevoerd en in het seizoen 2020-2021 hopen we te starten met de eerste groep voor Pupillentrainer, een cursus die wordt gegeven bij Hector. Hier kunnen mensen zich nog voor aanmelden!!!

Naast het aanbieden van een cursus willen we mensen ook belonen. Na het behalen van de cursus ontvang je een kleine vergoeding. Als Hector investeren wij in iemand en daar willen we ook wat van terug zien. Je gaat dan een contract aan van 1/2/3/ jaar. Afhankelijk van welke cursus je volgt. Dus na behalen van je cursus blijf je dan langere tijd verbonden aan de club.

Als er mensen geïnteresseerd zijn, willen we graag een persoonlijk gesprek aangaan en kijken wat de mogelijkheden zijn.

Bij interesse neem contact op met:

Lars Nobbe