Hector JO17-1 keert met 0 punten huiswaarts.

Hector JO17-1 draait nog steeds bovenin mee en kon in de uitwedstrijd tegen Heeten goede zaken
doen op de ranglijst.
Ze begonnen goed aan de wedstrijd. Al na 2 minuten kon Chris vanuit de 2e lijn uithalen, maar zijn schot ging helaas naast. Zes minuten later een mooie redding van Coen. Een vrije trap op de rand 16 werd door hem mooi tegengehouden.
Thijmen kon tot 2 keer toe doorbreken, maar zag helaas beide keren zijn schot naast gaan. Ook Silas en Raul probeerden het, maar bij de eerste ging de bal in het zijnet en de laatstgenoemde schoot op de keeper na een mooie actie.

Na 30 minuten was het nog steeds 0-0 en Hector werd iets slordiger. Veel pasjes binnendoor die niet aankwamen en Heeten kwam daardoor wat meer in balbezit. Ze kregen ook kansen. Een schot in minuut 34 dat net naast ging en nog geen 2 minuten later weer een megakans voor Heeten.  Coen liet wederom zijn klasse zien met een werkelijk schitterende redding.
Zo bleef het 0-0 tot de rust en was het moeilijk te voorspellen wie als winnaar uit de bus zou komen.

Hector begon goed in de 2e helft. Een prachtige pass van Nick op een naar voren stormende Chris, die de bal mooi meenam, alleen op de goal afliep, de keeper passeerde met zijn schot, maar helaas ook de goal, want hij ging net naast.
In minuut 6 in de 2e helft was het dan toch eindelijk raak. Raul was degene die de score opende na een typische actie van hem.
Tien minuten lang gebeurde er vervolgens niet zoveel alhoewel Hector licht de overhand had. Ze kregen nog een kansje door een schietkans van Nick, maar die bal miste kracht om echt gevaarlijk te worden voor de Heeten keeper.
En toen vanuit het niets eigenlijk dan toch de 1-1. Een afvallende bal werd snoeihard en zelfs voor Coen onhoudbaar in de kruising geschoten.
Meteen na de aftrap wilde Steven de bal terugspelen op Coen zodat hij hem hard weg kon schieten,  maar deed dat te zacht. De oplettende spits van Heeten kon de bal onderscheppen en binnen schieten.
En zo kwam Hector binnen een minuut van een voorsprong op een achterstand.

Er waren nog 10 minuten te spelen om in ieder geval nog een punt te halen, maar dat lukte niet. Ze probeerden het wel maar waren niet meer bij machte om nog echt heel gevaarlijk te worden. De wedstrijd kwam tot een eind en het verlies was toch wel een domper, omdat ze het in een heel korte tijd uit handen gaven. Maar ja, als je wilt winnen moet je zelf meer scoren dan de tegenstander. Kansen daarvoor hebben ze genoeg gehad maar ze wilden er niet in vandaag. Helaas.