Hector kansloos onderuit tegen Markelo.

Daar waar de groen-witten tegen koploper Reunie uit Borculo  nog voor een stunt wist te zorgen door in een thuiswedstrijd te winnen, was het daarentegen tegen Markelo kansloos.
Hector stond al na 10 minuten op een 2-0 achterstand en liep 90 minuten lang achter de feiten aan. Alleen na de 3-1 van Christian Jimenez en een direct daaropvolgende grote (maar gemiste) kans leek Hector enigszins terug te kunnen komen. Maar bij een 4-1 ruststand was het duidelijk: Hector kon het wel vergeten.
Sportclub Markelo was deze zondagmiddag een maatje te groot en het fluitsignaal klonk bij een 7-1 einduitslag.
Voor de Hector supporters en de spelers klonk dit zeker als een bevrijding want deze zondag viel er niets te halen. De   ploeg van trainer Mark Dijkstra moet zien zich te herpakken en die kans doet zich al voor aanstaande zondag 1 december als er een thuiswedstrijd wordt gespeeld tegen Buurse.
Aanvang van die wedstrijd is om 14.00 uur.

Foto’s Goorsnieuws.