Spektakelstuk op Sportpark ‘t Doesgoor levert Hector 3 punten op.

Het nog ongeslagen Reunie werd door Hector met de eerste nederlaag geconfronteerd. De ploeg uit Borculo was over de volle 90 minuten het beter voetballende team maar Hector zette daar een enorme portie werklust tegenover.
Cristian Jimenez zette zijn ploeg door een fraaie vrije trap op een 1-0 voorsprong. Totaal tegen de verhoudingen in want de eerste 20 minuten speelde Reunie het betere voetbal. Vlak voor de rust viel dan ook de gelijkmaker. Een minuut later was het al weer 2-1 toen Unal Kel trefzeker was. In een knotsgekke slotfase van de eerste helft werd het nog 2-2 in de 42e minuut. Toen iedereen zich met die ruststand verzoend had tekende Wesley Zwoferink in blessuretijd van de 1e helft voor de 3-2. Genoeg dus om over na te praten in de bomvolle Hectorkantine.
In de 47e minuut was het al weer gelijk en Hector leek een moeilijke 2e helft tegen het sterke Reunie te gaan spelen. Echter de formatie van scheidend trainer Mark Dijkstra vocht voor wat het waard was. In de 90e minuut was het de sterk spelende Unal Kel die binnen de 16 meter onderuit werd gehaald. Hector’s spelmaker Wesley Zwoferink benutte de penalty en hiermede was de 2e overwinning voor Hector een feit.
Over 2 weken speelt Hector een uitwedstrijd tegen de nieuwe koploper Sportclub Markelo. Aanvang van de wedstrijd is om 14.00 uur.