Verdienstelijk punt voor hard werkend Hector bij Sportclub Neede.

Alhoewel Hector na 5 wedstrijden nog altijd op de eerste overwinning wacht, heeft de ploeg tegen  Neede een redelijke wedstrijd neergezet. Het was al veel beter dan tegen Hoeve Vooruit en in de slotfase had er nog meer ingezeten dan het 0-0 gelijke spel.
In de eerste helft was Sportclub Neede de betere ploeg maar de verdediging van Hector hield stand zonder in grote problemen te komen.
De tweede helft ging meer gelijk op en had Hector in de slotfase zelfs de wedstrijd in zijn voordeel kunnen beslissen. Er kwamen kansjes maar de grootste kans was voor de jeugdige Arno Katera die in de 90e minuut oog in oog met de Neede doelman kwam te staan. Helaas voor Hector miste Katera en zo bleef de brilstand op het scorebord staan.

Aanstaande zondag speelt Hector een thuiswedstrijd tegen Diepenheim. De promovendus Diepenheim is in de winning mood en heeft met 7 punten uit 5 wedstrijden een goede start. Hector moet het met heel wat minder doen en gezien de belangen voor beide ploegen kon het nog wel eens een mooie pot voetbal worden.
De aanvang van de wedstrijd is om 14.00 uur op Sportpark ‘t Doesgoor.

Pupil van de Week is Stein Vuurens uit Hector JO11-1.