Voorjaarsbijeenkomst Club van 100 geslaagd.

De voorjaarsbijeenkomst van de Club van 100 op 12 april was zoals gebruikelijk een bijzondere avond. Een club die in het najaar van 2014 “slechts” 84 leden telde en inmiddels is uitgegroeid naar 160 leden!!

Zoals altijd een goede opkomst, al was tegelijkertijd de wedstrijd FC Twente tegen Telstar. Voor de liefhebbers die toch naar de avond van de Club van 100 wilden gaan, werd die wedstrijd op het grote scherm vertoond.
In de pauze en na de wedstrijd werden de voorstellen gepresenteerd en het moet gezegd, dat waren soms voorstellen die vol passie werden gebracht! Voorstellen o.a. voor trainingsmateriaal voor de jeugd, verdere aankleding van de kantine en kleding voor de leden van het JAC. Vervolgens de stemming over de ingediende voorstellen en jawel, alles werd goedgekeurd!

Verder werd ook besloten dat er voortaan geen plastic bekers meer gebruikt worden in de kantine, maar enkel nog kartonnen bekers, bedrukt met het Hector logo. Hector verduurzaamt steeds meer!

Namens het bestuur van de Club van 100 (Cuno, Gerard en Benno) alle aanvragers gefeliciteerd.