Voorjaarsvergadering Club van 100 op vrijdag 12 april.

Na de meer dan geslaagde najaarsbijeenkomst van de Club van 100 (mede door de inbreng van Bas Nijhuis en Paul Schabbink) is het al weer tijd voor de voorjaarsbijeenkomst. Die met name in het teken zal staan van de ingediende voorstellen. Maar waar ook zeker de gezelligheid niet zal ontbreken.
Die voorjaarsvergadering van de Club van 100 wordt dit jaar gehouden op vrijdag 12 april, aanvang 20.00 uur.
Het programma die avond is enigszins aangepast aan de voetbal actualiteit. Want vanaf 20.00 uur is de wedstrijd FC Twente – Telstar te zien op het grote scherm.
In de pauze van die wedstrijd worden de ingediende voorstellen gepresenteerd. Vervolgens de tweede helft van de wedstrijd en aansluitend de stemming over de voorstellen.

Voor die ingediende voorstellen wordt zoals gebruikelijk een nog nader vast te stellen bedrag beschikbaar gesteld door de Club van 100.

Graag tot vrijdag

Gerard Wolterink, Cuno Wittrock & Benno Nijenhuis