Mark Dijkstra blijft bij Hector.

Mark Dijkstra is ook volgend seizoen de hoofdtrainer van sv Hector. De 47-jarige Almeloër gaat dan zijn zevende seizoen in bij onze vereniging.
Voorzitter Peter Velderman: “Na zes jaar fantastisch werk hebben we inderdaad nagedacht of het niet goed zou zijn om van koers te veranderen, maar uiteindelijk hebben we toch besloten om door te gaan. Mark kent de club door en door en weet ook wat er in de jeugd speelt. In de komende jaren is het de bedoeling om te gaan verjongen en dat proces moet nu worden ingezet. Alle kennis en kunde van Dijkstra willen we daarbij inzetten.
Bovendien gaf ook de spelersgroep aan nog wel een jaar door te willen.”
Dijkstra: “Ook ik heb nagedacht over een nieuwe stap na zes jaar bij Hector maar toch heb ik het gevoel dat de klus nog niet af is. Ik wil graag nog een jaar helpen bouwen en ben blij dat ik dat mag doen. Hector is in die jaren toch ook wel mijn club geworden. Uiteraard heb ik ook nagedacht over mijn ‘houdbaarheid’ maar de steun vanuit de selectie heeft daarin een doorslaggevende rol gespeeld.”