Vier op een rij voor Hector!

Onder barre weersomstandigheden moest er worden aangetreden in en tegen Nieuw Heeten. Een wedstrijd die thuis nog in een 1-1 eindigde.
En net als thuis tegen Nieuw Heeten was het een gelijkopgaande wedstrijd met niet al te veel goed voetbal en ook nog eens onder weersomstandigheden waar je niet vrolijk van wordt.
Tot een kwartier voor het einde was het 0-0 maar Marinus Wolters besloot toen aan die brilstand een einde te maken. Op goed aangeven van Joery Wenderman scoorde Marinus de 0-1 en de manier waarop was weer de echte Wolters klasse!
Na de 0-1 werd het nog een kwartiertje een heuse wedstrijd. Nieuw Heeten zette aan voor een slotoffensief maar de Hector verdediging hield goed stand en wist 3 hele belangrijke punten op haar conto bij te schrijven. Het was inmiddels de vierde wedstrijd op rij die Hector wist te winnen!

Opstelling Hector:
Daniël Kolbe, Dennis ter Elst, Cristian Jimenez, Jorno de Vries, Jordy Leeftink, Joost Minkjan, Roy Scherphof, Wesley Zwoferink, Jeroen Heuten, Dennis Doornberg, Joery Wenderman, Marinus Wolters en Arno Katera

In de maand maart volgen er nog 3 thuiswedstrijden tegen respectievelijk Markelo, Enter en Diepenveen. Aanstaande zondag is Markelo op bezoek op sportpark het Doesgoor en dat is één van de ploegen die nog volop in de race is voor het kampioenschap. Aanvang van de wedstrijd is om 14.00 uur.
Pupil van de Week is dan Siem Fitsum Abraha uit Hector JO9-1.