Hector JO14-1 stoomt door

De wedstrijd tegen Eilermark JO14-1 zou gezien de stand de nodige mogelijkheden moeten geven voor Hector JO14-1. Daar leek het in het eerste kwartier nog niet echt op. Want na de 1-0 van Sem na een minuut of 15 kwam Eilermark al snel op 1-1. Het duurde tot een minuut of vijf voor rust voordat de 2-1 door Stef werd gescoord. En een paar minuten later de 3-1 door Yual en dat was ook de ruststand.

In de rust werd de jongens duidelijk gemaakt dat er wel anders gevoetbald moest worden om tot een wat overtuigender resultaat te kunnen komen. En dat hielp, want in de tweede helft werd er volop gescoord.
Er waren goede doelpunten bij, mooie, heel mooie en schitterende doelpunten. Kars met de 4-1, Julian 5-1, Yual 6-1. Toen kon Eilermark iets terug doen en scoorde de 6-2. Daarna kwam de groen witte doelpuntenmachine weer op gang: Yual 7-2, Julian 8-2, Thijs 9-2, Stef 10-2, Luuk 11-2 en het slotakkoord was voor Kars met de 12-2.

Aanstaande zaterdag 17 november de uitwedstrijd tegen RKSV JO14-1. De nummer laatst in onze poule. Dat lijkt wederom een wedstrijd om het doelsaldo wat op te vijzelen.