Pupil van de Week Nursan Ibrahim

Nursan Ibrahim was bij de wedstrijd van Hector tegen ABS de Pupil van de Week.
Ze kwam samen met haar vader en moeder, broertje Ahmed, nichtje Niveen en neef Norsi (Hector JO8-1 en al Pupil van de Week geweest) naar het Doesgoor. Best spannend hoor om Pupil van de Week te zijn.
Nursan is bijna 4 jaar geleden van Irak naar Nederland gekomen. Dan verdient zij wel een compliment voor het feit dat ze voortreffelijk Nederlands spreekt.
Zij speelt in Hector MO13-2 en is daar een zeer betrouwbare verdediger. Haar hobby’s zijn natuurlijk voetballen, ze vindt trainen ook erg leuk. Daarnaast kan ze goed tekenen en dansen. En zoals iedereen houdt ook Nursan van spelletjes op de telefoon…..
Haar favoriete voetbalclubs zijn Barcelona en …… Hector! En als favoriete spelers heeft ze Messi, Suarez en och eigenlijk alle spelers van Barcelona.
Na de kennismaking met de nodige mensen op het veld ging Nursan op de foto met Unal Kel. En vervolgens richting scheidsrechter om vervolgens samen met hem de spelers voor te gaan naar het veld. Uiteraard gaf ook Nursan de nodige handjes aan de spelers om hen succes te wensen voor de wedstrijd.
En toen kwam de aftrap samen met Lars Nobbe. Nursan slalomde met de bal tussen de ABS spelers door en ging richting keeper. Die zag haar steeds dichterbij komen en vroeg zich af wanneer het schot kwam. Dat kwam niet, Nursan deed iets heel verrassends: zij omspeelde de keeper en scoorde!!

Dat deed Hector later ook één keer, maar ABS deed dat vier keer en won de wedstrijd met 1-4.