Hector JO14-1 ontmoet Bas Nijhuis en blijft scoren

Na drie  bekerwedstrijden en één competitiewedstrijd stond voor Hector JO14-1 de teller wat doelpunten betreft al op 33 stuks. Aan de ene kant leuk, aan de andere kant zou iets meer tegenstand wel fijn zijn.

Die tegenstand zou dan moeten komen van Quick’20 JO14-2. Maar dat bleek niet het geval te zijn. Na 5 minuten scoorde Julian de 1-0, de 2-0 kwam op naam van Stef na een fraaie solo. Nog geen vijf minuten later stond het al 4-0 door Luuk uit een mooie aanval over diverse schijven en Kars van wie een schot door een tegenstander zodanig van richting werd veranderd dat de bal de goal invloog. En dat was nog maar de helft van de productie in die eerste helft, want Luuk, Sem (2x) en Julian na een mooie solo zetten de 8-0 ruststand op het scorebord.

In de rust was er gelukkig wat opwinding, want niemand minder dan de bekende scheidsrechter Bas Nijhuis wilde graag met de boys van JO14-1 op de foto!

En of het nou kwam door Bas Nijhuis of door het feit dat de wedstrijd al gewonnen was, Hector begon de tweede helft ongeconcentreerd en er werd slordig gevoetbald. Het gevolg: Quick’20 zag kans om de 8-1 te scoren. Pas na 25 minuten in de tweede helft begon het weer te lopen bij Hector en toen kwamen er de laatste 10 minuten nog 4 doelpunten bij. Sem scoorde de 9-1 en vervolgens gooide Luuk er nog een onvervalste hattrick uit! Dat bracht de eindstand op 12-1.

De volgende wedstrijd lijkt een echte wedstrijd te worden, want dan komt Barbaros JO14-1 op bezoek op ’t Doesgoor. Die hebben ook beide competitie wedstrijden gewonnen en flink gescoord. Dus dan kan Hector JO14-1 laten zien hoe ze er echt voor staan!