Hector JO8-1 blijft winnen

Op een fris sportpark het Doesgoor moest Hector aantreden tegen een onbekende tegenstander namelijk GSV uit Geesteren. De hele week was er fanatiek geoefend om de wedstrijd direct fel te beginnen. Helaas bleek dit niet het geval, de eerste 5 minuten moesten ze duidelijk wennen aan de frisse temperatuur.

Gelukkig kwamen we daarna vrij vlot op een 2-0 voorsprong door goals van Ties en Talha. GSV kwam sterk terug tot 2-1. Na een peptalk tijdens de 10 minuten time out rechtten de groen witte strijders de rug en scoorden 2x achter elkaar door goals van Daan en Ties. Net voor de rust scoorde GSV de 4-2. Een paar seconden voor de rust scoorde Ties de 5-2. In de rust werd afgesproken om elkaar wat meer de vinden en wat meer samen te spelen. Want met samenspelen bereik je meer en wordt het voetballen wat makkelijker.

De groen witte strijders hebben de 2e helft geweldig gevoetbald! Met mooie aanvallen en perfect samenspel werd er uiteindelijk een eindstand van 11-3 op het scorebord gezet. Door goals van Ties, Daan, Fem, Talha. Wederom een overwinning voor dit super team.
Dat zich gelukkig mag rekenen met een topkeeper Gairyo. Met 2 uitstekende verdedigers Noursi en Guus. Met 2 prima meevoetballende en scorende  middenvelders Fem en Daan. Met 2 top spitsen Ties en Talha waar menig ander team jaloers op is.

Volgende week wacht de zware wedstrijd tegen plaatsgenoot GFC (die ook alles hebben gewonnen)

Keep up the good work toppers.