JO8-2 krijgt deksel op de neus

I.v.m. een toernooi wat gepland staat 2 juni speelde JO8-2 vanavond alvast de wedstrijd tegen Neede. Dit team wat al veel had gewonnen en kwalitatief sterk is, begon sterk. De eerste 5 minuten ging de wedstrijd gelijk op. Door in de Hector-defensie kwam Neede op voorsprong: 0-1. Gelukkig kwamen JO8 sterk terug door een mooi afstandschot van Talha. Daarna was de wedstrijd een verloren zaak. De jongens verloren bijna ieder duel en kwamen op iedere linie tekort. Dit resulteerde in een 1-4 achterstand in de rust. Ondanks de peptalk in de rust, ging Neede in de 2e helft vrolijk door met aanvallen en doelpunten maken. Daan maakte nog een mooie goal van afstand: 2-7. Daarna maakte Neede nog drie doelpunten. Waardoor JO8 voor het eerst deze competitie een verlies leidde. Ook hier leren de toppers van en samen gaan ze de ruggen rechten en proberen a.s. zaterdag de derby tegen Twenthe Goor winnend af te sluiten. Als we winnen gaan we los, en bij verlies blijven we trots.