9 juni: 38e HENK NIJENHUIS JEUGDTOERNOOI

Zaterdag 9 juni organiseert Hector haar jaarlijkse Jeugdtoernooi.
Sinds 1981 draagt het toernooi de naam van Henk Nijenhuis, oud voorzitter van SV Hector en destijds mede initiator van de verhuizing naar het huidige sportcomplex.
Voor de 38e keer treden de jongste leden aan, waarbij de teams in de JO13-1 klasse (voorheen D1) strijden om de Henk Nijenhuis Wisselbokaal. In totaal zullen er ca. 70 teams deelnemen, van de jongste welpen tot de C1 junioren. Helaas is het ons dit jaar niet gelukt om ook voor de meisjes de MO13 en MO15 de poules bezet te krijgen. De animo van verenigingen buiten Hector om hieraan deel te nemen was helaas niet aanwezig. Jammer, maar hopelijk zijn de meiden volgend jaar weer van de partij.
Het toernooi begint om 09.00 uur met het welkomstwoord van Dick van der Hout, waarna de 4×4, de JO8 en JO9 (de F-jes van vroeger)  en de JO10 en JO11 (E in het verleden)  zullen aantreden. In het middagprogramma vanaf 13.00 uur zal er gestreden worden om de Henk Nijenhuis Bokaal door de JO13 en ook de JO15 heeft dan haar eigen programma.
Zoals jullie van ons gewend zijn, zal het toernooi omkleed worden met leuke activiteiten en gezelligheid. Wij zien jullie allemaal graag op 9 juni!

Mocht je het overigens leuk vinden om als vrijwilliger te helpen tijdens dit toernooi of evt. tijdens de Open Dag van Hector op 1 september; aanmelden kan dan via [email protected] of de leden van de Jeugdcommissie.