Sterk spelend Hector JO8-2 speelt gelijk.

Een week na het geslaagde Hector jeugdkamp mochten de groen witte strijders van Hector JO8-2 weer aan de bak. Ditmaal moesten we tegen het sterke Markelo.
De eerste 10 minuten ging de wedstrijd mooi gelijk op, een mooi genomen vrije trap van de sterk spelende Guus Haverkate werd van de lijn gekopt door een verdediger van Markelo. Na de korte 10 minuten break startte Hector gelijk goed: een goede actie van Ties Minkjan (op snelheid langs een tegenstander) werd bekroond met een doelpunt. Hector kreeg een intrap bij de corner en Daan Scholten schoot de bal van 25 meter met zijn befaamde rechter been over de keeper. Met een 0-2 voorsprong gingen we de rust in.
De 2e helft begon Markelo fel dit resulteerde in 2 tegengoals in korte tijd. Maar zoals altijd rechtten de jonge  Hector toppers de rug en gingen ten strijde richting de goal van Markelo.
Fem Janssen (het wordt tijd dat FC Twente vrouwen eens een keer gaan scouten) kreeg de bal voor haar voeten en schoot uiterst behendig raak: 2-3!!!!
Nog 5 minuten spelen en Markelo probeerde met afstandsschoten onze goede keeper Giayro Tieman te verschalken. Maar dan moet je van betere huize komen want Giayro houdt bijna alles tegen!
Talha Örgülü vocht op het middenveld voor iedere centimeter.  Helaas kwam Markelo door een gelukje op 3-3.
Maar mede door de wederom sterk spelende Noursi Barakat bleef het 3-3. Mooi om te zien dat iedere week het spel beter wordt en niemand tijdens de wedstrijd verslapt, allemaal hebben ze de wil om te winnen.
Op dit moment hebben de jonge groen witte strijders 9 wedstrijden gespeeld 3 gewonnen, 3 gelijk gespeeld, 3 verloren. Een erg knappe prestatie van dit elftal dat eigenlijk nog in de JO-7 competitie mag spelen.
Verder willen we onze vaste medisch verzorgster Karin Tieman bedanken voor de uitstekende verzorging.