Cruciaal duel voor JO13-2 in titelstrijd.

Ze zijn nog zonder puntenverlies en dus zijn de Hectorianen van JO13-2 op titelkoers. Na de zeges op  vv Twenthe, sv Enter en GFC stond afgelopen zaterdag het treffen tegen het eveneens ongeslagen Luctor et Emergo op het programma.
In Almelo lieten de groen witten direct zien waarvoor ze kwamen en binnen no time was het 0-3. Daarna kwam Luctor beter in de wedstrijd en kreeg met name op de counter de nodige kansen. Daarvan werd er voor rust één benut. Na de thee waren er kansen voor beide ploegen en verzuimde Hector de wedstrijd in het slot te gooien. Luctor kwam op 2-3 en rook dat er meer te halen was. Toch bleef de ploeg van Lehel Paal door hard werken overeind en was ook de vierde zege een feit.
De volgende finale staat voor komende zaterdag op de rol. WVV’34 JO13-3 is ook nog zonder puntenverlies en dus is de wedstrijd op sportpark ’t Doesgoor gelijk een cruciale in de strijd om het kampioenschap. Het duel begint om 09:00 uur en de jonge Hector matadoren rekenen op de steun van het groen witte legioen.

Foto JO13-2 uit ons archief