Hardwerkend Hector ten onder in Boekelo

Hector heeft zondag met 3-0 verloren van BSC Unisson. De Hectorianen hielden lang oog op een puntje maar de club uit Boekelo was toch te sterk.

Met een minuut stilte voor Gert-Jan Morsink begon de wedstrijd. Vanaf het begin van het duel had BSC Unisson initiatief. Hector loerde op de counter, daar kwam één kans uit: Unal Kel kreeg die mogelijkheid alleen schoot die bal tegen de keeper.

In de tweede helft namen de Hectorianen meer initiatief. Maar toch brak BSC Unisson de ban. Een corner werd knullig verdedigd en daar profiteerde de club uit Boekelo van. Hector zette de laatste minuten alles op alles om een punt te halen. In de counter kon BSC Unisson daar twee keer van profiteren: 3-0.

Volgende week gaat Hector op bezoek bij UDI. Met dezelfde mentaliteit als vandaag gaan de punten komen!