Hector niet opgewassen tegen WVV’34.

Hector wacht nog steeds op de eerste zege van het seizoen. De ploeg van trainer Mark Dijkstra verloor op eigen veld van WVV’34 uit Hengevelde. De wedstrijd begon met een minuut stilte vanwege het overlijden van WVV clubvrouw Engelien Workel.

Hector speelde in de eerste helft niet slecht en er kwamen kansen  voor de groen-witten. WVV kwam in de 25e minuut op voorsprong door Jaafil die een voorzet bekwaam afrondde. Daarna drong Hector aan en er kwamen kansen voor Marinus Wolters en Unal Kel.
In de rust was er nog alle hoop op een positief resultaat. Deze hoop werd teniet gedaan door Tom ten Breteler die in de 55e minuut de wedstrijd besliste door 0-2 te scoren. Niet veel later werd het 0-3 door Wouter Roescher. Door die 0-3 was de wedstrijd gespeeld en blijft Hector op 2 punten staan.

De zege van de Hengeveldenaren was verdiend, zeker gezien het spelbeeld maar ook  Hector verdient de complimenten voor de tomeloze inzet die het ten toon spreidde. Bij de ploeg zit momenteel zo’n beetje alles tegen wat er maar tegen kan zitten en een overwinning zal Hector op dit moment zeker goed kunnen gebruiken.

Aanstaande zondag speelt Hector een uitwedstrijd tegen Enter. Ook een ploeg uit de onderste regionen en voor beide teams zal een overwinning de enige optie zijn om uit de zorgen te komen.