Hector JO11-2 is Team van de Week

Het is jammer voor de spelers van Hector JO11-2 dat zij niet meer in aanmerking kunnen komen voor de Pupil van de Week. Door de Corona epidemie zijn in twee seizoenen zoveel wedstrijden uitgevallen, dat de kinderen inmiddels te oud zijn.

Om dat te compenseren heeft de jeugdcommissie van Hector evenwel besloten dat zij als een speciaal Team van de Week mochten fungeren. De kinderen mochten als eerste jeugdteam vlaggen bij de opkomst van de wedstrijden van Hector 1. Daarnaast werden zij allemaal samen met de ouders ontvangen en kregen ze net als de Pupil van de Week een vaantje met hun foto en een bal met hun naam er op!

En bij de opkomst van de teams van Hector en Rood Zwart vormden zij met hun jubileumvlaggen een fraaie rij waar de spelers tussendoor liepen.

Een dag eerder speelde Hector JO11-2 tegen Roda Raalte JO11-5 een prima wedstrijd. Niet alle kansen die er waren werden benut en zo eindigde deze spannende wedstrijd in 1-1.
Na 3 wedstrijden staat het team van Danny en Eveliene keurig in de middenmoot met 5 punten.