Programma jubileumweekend!

Daar is hij dan! Over een aantal weken is het al zover en hierbij nodigen we jou uit en vragen we dit bericht zoveel mogelijk te delen. Maak je borst maar nat, het belooft een geweldig weekend te worden. 🥳🥳🥳🥳

Vrijdag 26 mei 2023 (20:00 – 01:00uur)

Een algemene feestavond, voor leden & niet-leden. Buurt, vrienden en kennissen zijn ook welkom! Met op het podium:
-     DJ Sem
-     Jaman
-     Feestband ’n keer wat anders’
-     Feestzanger Linders

Tevens zal er om 20:00 uur een spectaculaire start van het weekend zijn, met een optreden van Apollo Goor op het kunstgrasveld.

Zaterdagmiddag 27 mei 2023 (13:00 – 17:00uur)

Overdag:    *Jeugdactiviteiten* 👫-> Houd het JAC in de gaten voor het (sportieve) programma.

In de tent zijn ’s middags ook acts voor de jonge en oudere jeugd, te weten:

-     Stijn & Nienke (jongere jeugd) met interactieve spelshow
-     Scheidsrechter Bas Nijhuis (oudere jeugd)

Zaterdag 27 mei 2023 (20:00 – 01:00uur)

Een feestavond voor leden & oud-leden. Een reünie en gezellige feestavond in één!

-     DJ Peter Pas
-     Feestband Flame
-     Feestzanger Marcel

Zondag 28 mei 2023 (11:00 – 17:00uur)

Hector, jullie komen toch ook in stijl? Tirol, polka, bier en natuurlijk trek jij die lederhose of Dirndl aan! Naast de passende Tiroler klanken, zal er voor een ieder wat wils aan muziek zijn.

-     Wilfried Wildschwein
-     Die Stadlfreunde
-     DJ Sem
-     Coverband ZieZeau

We kunnen niet wachten ons eeuwfeest met z’n allen te vieren in de feesttent. Deze zal worden geplaatst op het oefenveld, dus een routebeschrijving zal niet nodig zijn.

We zien jou toch ook? Tot dan!

💚Wat is de fijnste club op aarde? Hector da’s gewis!🤍