Wie de jeugd heeft…..

Voor de JO7 teams is er nog geen door de KNVB georganiseerde competitie. En dat betekent eigenlijk dat de kinderen alleen maar kunnen trainen en onderlinge partijtjes kunnen spelen.
En dan missen ze het echte wedstrijdgevoel, want je eigen clubgenootjes ken je ondertussen wel.

Daarom is er op initiatief van Hector weer een eigen competitie georganiseerd tussen een vijftal verenigingen uit de omgeving van Goor.
En dat betekent dat nu op zaterdagmorgen de JO7 teams van Hector, Markelo, Enter en een combinatie van GFC/Diepenheim tegen elkaar spelen.
Dus kunnen de spelertjes van Hector JO7 eindelijk ook in het mooie jubileumtenue hun wedstrijdjes spelen.

Afgelopen zaterdag speelden Hector en Enter tegen elkaar. Hector met 3 teams, Enter zelfs met 5!
In toernooivorm werden er steeds 4 wedstrijdjes tegelijk gespeeld op het kleine kunstgrasveld.
Het was prachtig weer en dat trok veel toeschouwers naar het Doesgoor. Veel trotse ouders die hun kind zagen voetballen.
En gevoetbald werd er! Felle duels,  soms best harde schoten en er werd leuk gepingeld. Natuurlijk werd er veel gescoord, dus viel er veel te juichen.
En ach, af en toe een flinke trap net naast de bal of een bal die 10 meter wordt naast geschoten, het hoort er allemaal bij in het begin van een voetbalcarrière.
In de pauze werd er door alle spelers gezamenlijk ranja gedronken en na afloop gingen ze als goede vrienden samen op de foto!