Hector-UDI in beeld gebracht door Jeroen van Vliet.

Het eerste elftal van Hector is de hervatting van de competitie begonnen met een thuisnederlaag tegen het Enschedese UDI. Op ’t Doesgoor werd het 1-2.

De opkomst van de teams was zoals dit seizoen bij alle wedstrijden het geval zal zijn, door een haag van vlaggende Hector spelers. Dit keer spelers van Hector JO9-1 en JO9-2.

Bij rust was het 1-0 voor de bezoekers, 2e op de ranglijst, door een goal van Robin Smit die de ban na 17 minuten brak. 0-1 was ook de ruststand. Ook in het tweede bedrijf bracht Hector net te weinig om echt een vuist te kunnen maken. In de 73e minuut werd het 0-2 door een ongelukkige eigen goal van Koen Schrooten en was het duel wel beslist.

Het mooiste moment werd bewaard voor het laatst. Een schitterende afstandspegel van Wesley Zwoferink in de kruising betekende de 1-2 maar kon een nederlaag niet meer voorkomen. Volgende week speelt Hector, 6e in de vierde klasse B, uit bij De Tubanters in Enschede.

Onderstaand de prachtige beelden waarin Jeroen van Vliet deze wedstrijd heeft vastgelegd.