Hector – Rood Zwart met foto’s van Danny Bannink

De oefenwedstrijden na de winterstop lieten het al zien: er was niks mis met de vorm van Hector. Of dat ook tot uiting zou komen in de competitie is dan altijd maar afwachten. Wat dat betreft was de wedstrijd tegen de nummer 2 van de ranglijst, Rood Zwart, een goede graadmeter.

Na een prachtige opkomst tussen vlaggende spelers van Hector JO11-2 door, werd er door de twee honderd jarigen een levendige wedstrijd gespeeld!
Een iets sterker Hector kreeg na ruim een half uur spelen een strafschop. En laat het maar aan Wesley Zwoferink over om die te verzilveren! Vlak voor rust werd het 2-0 door Raul Jimenez.

Toen na zo’n 20 minuten in de tweede helft Tim Bannink op fraaie wijze voor 3-0 zorgde, was de vreugde groot op het Doesgoor. De drie punten leken in de knip.
Maar Rood Zwart stroopte de mouwen op en kwam in de slotfase nog terug tot 3-2. Daar bleef het bij en zo kon Hector weer 3 kostbare punten bijschrijven op het conto!

Het spreekt voor zich dat de al geplande muziek van de Dirty Town Bastards na afloop in de kantine nu nog veel mooier klonk. Zeker de “Rock and Roll” versie van ons clublied deed de dakspanten trillen!

Onderstaand een serie fraaie foto’s van de wedstrijd, gemaakt door Danny Bannink.