Pupil van de Week Thijs Bulten.

Het was een beetje een druilerige zondagmiddag, maar voor Thijs Bulten was het toch een zonnige dag! Hij was immers Pupil van de Week bij de belangrijke wedstrijd van Hector tegen Hoeve Vooruit.

Thijs kwam samen met zijn mama en papa naar het Doesgoor en kreeg later ook ondersteuning van oma, opa, oom Ton, Rosalie en Pieter.
Hij voetbalt in Hector JO10-1 en is daar één van de verdedigers. Best een moeilijk vak, verdediger zijn in JO10-1. Want er komt veel af op die verdediging……
Gescoord heeft Thijs nog niet in Hector JO10-1, maar hij zou deze middag wel scoren bij Hector 1!!

Thijs is een muzikale jongen, want hij speelt trompet, zingt graag en doet aan beatboxen. Wie niet weet wat dat is, die moet maar eens kijken op Wikipedia.
En verder is Thijs zoals alle kinderen gek op voetballen en schermpje kijken.

Zijn favoriete voetbalclub is Ajax, Lionel Messi en Cristiano Ronaldo zijn favoriete voetballers.
Thijs wilde graag op de foto met een verdediger van Hector, zeg maar een collega van hem. Het werd Thijmen Schabbink. Voor Thijmen meteen het debuut voor een foto met de Pupil van de Week.
In de kleedkamer van de scheidsrechter kon Thijs meeluisteren met de grensrechters die instructie kregen over hoe te vlaggen bij buitenspel.

De opkomst op het veld gaat meestal in wandelpas. Maar dat ging Thijs te langzaam en hij liep gewoon op een drafje het veld op, ver voor de scheidsrechter en de spelers uit!
Uiteraard stond Thijs bij het groen witte team van Hector bij het voorstellen naar het publiek. En mocht hij bij de toss kijken hoe het muntje gevallen was.
Daarna de aftrap van Thijs samen met Wesley Zwoferink. Vervolgens passeerde hij zo ongeveer het halve elftal van Hoeve Vooruit met een fraaie solo.
En als je dat kunt, dan kun je ook de keeper verschalken. Dat bleek, want de bal verdween met grote vaart langs de kansloze keeper.
Dat goede voorbeeld werd door de Hector spelers goed bekeken, want zij scoorden drie keer en wonnen de wedstrijd met 3-1!