Algemene ledenvergadering Hector met 41 jubilarissen.

Op de goed bezochte algemene ledenvergadering van SV Hector werden maar liefst 41 jubilarissen gehuldigd. Dat grote aantal had te maken met het feit dat er vanwege Corona twee jaar geen ledenvergadering was geweest.

In het openingswoord van voorzitter Peter Velderman kwam heel duidelijk naar voren dat het goed gaat met Hector. Dat is o.a. te zien aan de gestage toename bij met name de jongste voetbaljeugd. Op dit moment zijn er 20 aangemelde welpjes en een drietal JO7 teams.

Vermeldenswaard is zeker ook dat er de laatste jaren de nodige investeringen zijn gepleegd op het Doesgoor als het gaat om verduurzaming. Zo zijn er zonnepanelen geplaatst en zijn er in de kantine rondom kunststof kozijnen geplaatst met extra isolerend glas. Dat geldt ook voor de entree.
Verder is de bar in de kantine gerenoveerd en is de toiletgroep in de voormalige jeugdkantine geheel vernieuwd.
En uiteraard hoort daarbij ook de aanleg van het Beweegpark.
Het grootste deel van deze activiteiten is in eigen beheer uitgevoerd! Dat zijn vele honderden vrijwilligersuren!! En het geheel is financieel ondersteund door diverse sponsoren en subsidies.

Ook penningmeester Erik Schut kon met een positief verhaal op de proppen komen. Ondanks de Corona periode waren de opgestelde begrotingen gehaald en werd een positief resultaat behaald over de laatste 3 jaar.
Er was dan ook geen reden om een contributie verhoging door te voeren.

Door Henry Seep van de jubileumcommissie werd een kort overzicht gegeven van de voortgang van de activiteiten in het kader van ons 100 jarig bestaan op 23 mei 2023.
In diverse werkgroepen wordt al veel arbeid verricht daarvoor! Het definitieve programma voor het feestjaar zal binnenkort bekend worden gemaakt.

Bij de bestuursverkiezingen werd bekendgemaakt dat één van onze drie voorzitters , Koen Kessels, aftredend was en zich niet opnieuw verkiesbaar heeft gesteld. Peter Velderman bedankte Koen voor al zijn inspanningen de laatste drie jaar. Er worden momenteel gesprekken gevoerd met een potentiele opvolger van Koen.

Wedstrijdsecretaris voor de senioren, Wouter Reef, trad eveneens af en wordt opgevolgd door Koen Brummelaar.

Bij de jeugdcommissie had coördinator Lehel Paal aangegeven dat hij terug wilde treden. Lehel wordt als voorzitter opgevolgd door Raymond Koeleman.

Jubilarissen.

25 jaar lid:
M. Rijnenberg, G. Wolters, D. ter Elst, M. Haverslag, S. Klein Legtenberg, H. Kamp, S. Sahin, J. Haverslag, D. Siahaya, M. Jimenez, P. List, M. List, M. de Vries, M. de Leeuw, en W. Zwoferink.

40 jaar lid:
G. Oolbrink, G. Klein Nagelvoort, K. Dijkstra, F. Bartelds, A. Koeleman, E. Schut, J. Brunnekreef, A. Kramer en A. Haarman.

50 jaar lid:
D. Olydam, F. Wolff, J. te Kampe, H. Verdriet, H. ten Donkelaar, E. Hammer, B. Eelderink, C. Wittrock, W. Wissink, J. Schut, W. van Dam en J. Alink.

60 jaar lid:
W. Wolffs, J. Brunnekreef, H. Dijkstra, J. Wassen en H. Eeftink.

Voor zover aanwezig namen de jubilarissen hun speldje in ontvangst.