Vijf nieuwe scheidsrechters voor Hector.

Ook dit jaar was er in de herfstvakantie weer een dag voor jonge spelers van Hector en GFC om zich te bekwamen in het mooie vak van scheidsrechter. In dit geval pupillenscheidsrechter. Dan mag je fluiten bij wedstrijden t/m JO11, dus t/m het halve veld.

In de kantine van GFC werden door Willem Koekkoek van GFC de spelregels behandeld en getoetst. En uiteraard in de praktijk gebracht tijdens wedstrijden van een GFC JO9 team tegen een Hector JO9 team en later op de dag GFC JO11 tegen Hector JO11.

Aan het eind van de dag kregen alle kandidaten het welverdiende diploma! En een fluitje!

Namens Hector zijn het Niels Heuten, Stuart Kamp, Kjeld Schollink, Pim Koeleman en Xem Bruins.
Jongens, we hopen jullie vaak op de Hector velden in actie te zien!

Coördinator voor de jeugdscheidsrechters, Marco Reuvekamp, ook aanwezig bij deze dag, is uiteraard blij met deze nieuwe lichting.