Eindelijk beloont Hector JO11-1 zichzelf.

Week in week uit was het helaas hetzelfde liedje, wel de betere zijn maar telkens onterecht verliezen. Gelukkig ging het vandaag een stuk beter. Tegenstander Sportclub Rijssen stond 2e en kreeg direct vanaf minuut één de boodschap: hier op sportpark het Doesgoor valt niets te halen!
Vanaf de eerste minuut voetbalden de jongens goed en met fraai combinatie voetbal creëerden ze kans op kans. Dit resulteerde in de verdiende 1-0, een mooi doelpunt van Luuk.
Via een lucky goal kwam Sportclub Rijssen echter op 1-1. Maar de boys van Hector JO-11-1 streden voor iedere meter.  En via een fraai afstandsschot van Luuk kwamen de groen witten weer op een terechte voorsprong.

De 2e helft begon direct goed: Nawhat scoorde op prachtige wijze de 3-1. Helaas kregen de jongens een knullige goal tegen waardoor het spannend bleef tot de laatste minuut.
En dus schreeuwden de jongens het uit van blijdschap toen de scheidsrechter floot voor het einde.

Super gedaan jongens!!