Hector wederom deelnemer Rabobank clubsupport actie.

Zoals ieder jaar neemt ook Hector dit jaar weer deel aan de Rabobank clubsupport actie. Het is de bedoeling dat eventuele opbrengsten besteed gaan worden aan een opwaardering van onze massageruimte.

Vanaf 5 september kan er weer gestemd worden door iedereen met een rekening bij de Rabobank.

Zie bijgaande link voor meer informatie.

Voetbal

SV Hector is een voetbalvereniging en vervult daarnaast een brede maatschappelijke functie voor jong en oud, samen met de medebewoners op sportpark het Doesgoor, waaronder Wijkvoorziening ‘t Doesgoor, ouderenvereniging, korfbal Phenix, sport-BSO en EHBO vereniging.

Ons doel

Ter preventie en herstel van blessures investeren we in ons fysioteam. De vervanging van de huidige fysiomaterialen- en toestellen is noodzakelijk zodat we weer up-to-date zijn. De investering betreft o.a. een hometrainer, een cardio- en aerobic workout set, een weerstand trainer en een balance trainer. In onze fysioruimte op ’t Doesgoor zullen deze toestellen breed inzetbaar zijn.