SV Hector 100 jaar: bestel het prachtige jubileumtenue!

SV Hector maakt zich op voor een historisch jubileum: het 100-jarig bestaan. Op 23 mei 2023 is het zover en vanaf 1 januari 2023 staan er tal van activiteiten gepland.

Voor dat eeuwfeest heeft Hector een schitterend jubileumtenue laten ontwerpen, waarin alle spelende leden actief zullen zijn. De spelende leden (inclusief 7×7) krijgen op een nader te bepalen tijdstip het tenue gratis aangeboden door de voetbalclub. Ben je niet spelend (steunend) lid of 65+ lid, dan kun je één tenue of shirt bestellen met korting.
Wij kunnen ons voorstellen dat belangstellenden (supporters, oud-leden, donateurs, kleinkinderen, zusje, neefje etc.) ook graag zo’n outfit in het bezit willen krijgen.

Dat schitterende klassieke tenue (shirt, broeken, kousen) is vanaf nu te bestellen voor 50 euro via de nieuwe webshop van SV Hector: webshop.svhector.nl
Je kunt via die weg ook alleen het shirt bestellen, dat kost 35 euro.  Het uiteindelijke ontwerp blijft voorlopig nog een verrassing. Natuurlijk kun je ook kiezen voor het  klassieke keeperstenue.
Bestel je vóór 10 augustus dan heb je het tenue gegarandeerd in januari 2023, de start van het groen-witte jubileumjaar. Laat die kans niet liggen: je koopt een fantastische herinnering aan 100 jaar SV Hector!

Bij vragen kun je een berichtje sturen naar [email protected]