Vrolijke laatste training van Hector JO10-1.

Tradities zijn er om in ere te houden. Daarom ook moesten deze maandagavond de helden van Hector JO10-1 aantreden voor de laatste echte wedstrijd van het seizoen en wel tegen de ouders.
De wedstrijd die aan menig eettafel al besproken is, de wedstrijd waarin de ouders kunnen laten zien dat de echte voetbalskills van hun afkomstig zijn.
Echter bleek zoals altijd dat de kinderen dusdanige stappen hebben gemaakt dat ze de ouders volledig afdroogden en ervoor zorgden dat menig ouder morgenvroeg weer met spierpijn opstaat. De fysiotherapeuten zijn er maar weer druk mee dinsdagochtend. Overigens, Hector JO10-1 won volledig terecht met 3-2 van de ouders. Knappe overwinning boys.

Het mooiste van de avond was evenwel de teamfoto in een volgelopen sloot en de buikschuiver van trainer Bram.
De jongens van Hector JO-10-1 willen Gerrit en Bram bedanken voor de training die ze gaven het afgelopen seizoen.

Tot volgend seizoen.