Wesley Zwoferink schiet Hector naar overwinning.

Hector heeft uiteindelijk toch nog een overwinning behaald op Rietmolen in de laatste wedstrijd van het seizoen. Al zag het daar in het begin zeker niet naar uit.
Rietmolen kreeg in het begin een paar levensgrote kansen en Hector had zo maar met 3-0 achter kunnen staan. De groen-witten mochten van geluk spreken dat de 0-0 over de (rust)streep werd getrokken.

De 2e helft een beter Hector dat gesterkt door de wind in de rug nu wel tot een paar mooie aanvallen kwam . Het bleef echter uitkijken voor Rietmolen dat ook in de 2e helft met name over rechts een aantal keren gevaarlijk counterde. Rietmolen ging steeds meer naar voren voetballen en dat leverde voor Hector grote kansen op. In de 57e minuut een mooie aanval van Hector en Wesley Zwoferink ging alleen met de bal op de Rietmolen doelman af en scoorde de 0-1. Nadat Menno de Leeuw nog een bal op de lat had gekopt was het in de 75e minuut opnieuw Wesley Zwoferink die de 0-2 maakte en dat uit een identieke situatie als in de 57e minuut.
Bij die 0-2 stand vonden beide partijen het wel goed en waren er nog een paar publiekswissels voor afscheid nemende spelers. Aan de kant van Hector waren dit Menno de Leeuw en Tom van Middendorp, die volgend seizoen nog wel actief zullen zijn op een lager niveau. Sjoerd Koster had vorige week al afscheid genomen en dan ligt er natuurlijk een mooie uitdaging voor trainer Jordy Drenth om deze plekken weer op te vullen.

Na de wedstrijd was er in de Hectorkantine een gezellig samenzijn van de spelers en de supporters dat werd afgesloten met een koud en warm buffet.