Hector JO13-1 overtuigend kampioen!!

Ze hoefden maar gelijk te spelen, winnen mocht natuurlijk ook. Want de boys van de leiders Hans, Jarno en Paul stonden met 10 overwinningen en één (discutabele) nederlaag glorieus bovenaan met nog twee wedstrijden te gaan! Maar liefst 5 punten voor en ze hadden een vele malen beter doelsaldo dan hun nog enige concurrent. Maar oh, wat waren ze allemaal zenuwachtig voor die allesbeslissende wedstrijd bij Enter Vooruit.

En dan te bedenken dat de jongens na de winterstop voor het eerst op het grote veld voetballen! Als je dan al direct om het kampioenschap gaat spelen, dat is niet niks.
Maar toen binnen 5 minuten de 0-1 al op het scorebord stond, kwam er rust bij de groenwitten. Bij de spelers, de leiders en de in groten getale opgekomen toeschouwers. De ruststand was 0-4 en de eindstand werd uiteindelijk 1-7. KAMPIOEN!!
Dolle vreugde op en rond het veld. Groene rookwolken trokken over Enter!

Van Hector voorzitter Peter Velderman kregen de jongens een heuse kampioensschaal overhandigd waarmee uiteraard trots werd geposeerd.
In de kleedkamer kregen de jongens en leiders kampioens T-shirts.
Daarin gekleed werd de triomftocht naar Goor aanvaard. Daar stond een grote massa mensen het team op te wachten. Door een erehaag, ook gevormd door Hector JO17-2, kwamen ze op het Doesgoor aan.

Daar werd uiteraard een feestje gevierd. Met patat en alcoholvrije champagne. En daarna het volgende hoogtepunt: op de platte wagen door Goor. Een ware triomftocht werd het.

Het team bestaat uit de volgende spelers:
Teun Klok – Pim Koeleman – Mohammed Mustafa (Mootje) – Lars Slaghuis – Mathijs de Leeuw – Mohammed Wahid – Fanial Luel Kesete – Bram Evertzen – Mathijs Schabbink (Matti) – Sem Fitsum Abraha – Xem Bruins – Keano Toren en de vaste inleenkracht Ties Minkjan.
Leiders Hans Bruins, Jarno Derking en Paul Schabbink.