Pupil van de Week Pim van Wissing.

Hij voetbalt zijn eerste seizoen bij Hector en dan al direct Pupil van de Week! Daar was Pim van Wissing heel blij mee! En dan ook nog eens bij de zeer belangrijke wedstrijd van Hector tegen Diepenheim. Al maakte dat het nog wel een beetje extra spannend.

Pim kwam samen met mama, papa en broertje Thijs naar het Doesgoor. Hij voetbalt in Hector JO10-1 en speelt daar in de verdediging. Gaat als het even kan graag mee naar voren en pikt zodoende wel eens een doelpuntje mee.
Zijn hobby’s zijn uiteraard voetballen, maar het timmeren van hutten in het bos is ook een grote hobby van Pim. En thuis helpt hij ook mee als er klusjes gedaan moeten worden.
De favoriete voetbalclub van Pim is de nr. 4 van Nederland, FC Twente. En zijn favoriete speler is Robin Pröpper.
Als verdediger wilde Pim graag op de foto met Menno de Leeuw. En dat vond Menno een hele eer.
Samen met de scheidsrechter en de spelers kwam Pim het veld op en hij deelde volop mee in het applaus dat alle spelers kregen van de toeschouwers.
Pim hield de toss goed in de gaten en zag dat de scheidsrechter de munt bijna van het veld gooide.
Vervolgens nam hij samen met Hector aanvoerder Wesley Zwoferink de aftrap en ging richting keeper van Diepenheim. Na onderweg nog eventjes achteloos wat spelers van Diepenheim te hebben omspeeld, kwam hij voor de keeper. Maakte een kleine schijnbeweging en schoot de bal feilloos in de hoek.
Dat had zijn fotogenoot Menno de Leeuw ook gezien en die dacht: wat Pim kan, kan ik ook. En zo scoorde Menno in de wedstrijd die Hector uiteindelijk met 2-0 won!!