Hector verder in degradatie problemen.

Al na 5 minuten voetbal stond er een 0-1 op het scorebord. Na de vroege  0-1 kwam Hector terug in de wedstrijd door een benutte strafschop van Wesley Zwoferink. Die strafschop werd gegeven na een overtreding op Joery Wenderman.
Waarbij de scheidsrechter het naliet om een kaart te trekken.
Na die 1-1 was het een gelijkopgaande wedstrijd tot het breekpunt vlak voor de rust toen Reunie uit een mooie aanval de 1-2 scoorde.
In de 2e helft werd Reunie steeds beter en kwam Hector er steeds minder aan te pas en verloor het uiteindelijk vrij kansloos met 1-4.
Komende donderdag speelt Hector een inhaalwedstrijd in Delden tegen een mede concurrent voor de fatale, onderste vier plaatsen: Rood Zwart.
Aanstaande zondag is dan in een thuiswedstrijd Diepenheim de tegenstander. Ook al een team dat in de onderste regionen bivakkeert.
Kortom, de komende twee wedstrijden worden cruciaal voor Hector in de strijd om klassebehoud.