Hector verliest in en tegen Rekken.

Na de nederlaag thuis van vorige week tegen Twenthe wist Hector ook het uitduel tegen Rekken niet te winnen. De wedstrijd werd met 3-1 verloren. Rekken begon beter aan de wedstrijd en kwam halverwege de 1e helft op voorsprong door een treffer van Stan Nijhuis. Twee minuten later was het al weer gelijk. Raul Jimenez profiteerde van een fout in de Rekken defensie en kon de bal in het lege doel schieten.

Hector kwam daarna beter in de wedstrijd en kreeg in het eerste kwart van de 2e helft een paar kansjes. Twintig minuten voor tijd moest Hector echter met 10 man verder doordat Jordy Leeftink hands maakte in het 16 meter gebied. De toegekende penalty werd binnen geschoten door Merijn Roos. Dezelfde Merijn Roos bepaalde de eindstand op 3-1 door in de 90e minuut een bal keihard binnen te schieten.

Aanstaande zondag 8 mei speelt Hector een thuiswedstrijd tegen Reunie uit Borculo. Aanvang is om 14.00 uur.

Pupil van de Week is dan Pim van Wissing uit Hector JO10-1.