Pupil van de Week Even Fitsum Abraha

Voor Even was het een bijzondere 2e Paasdag, want hij was Pupil van de Week.
Samen met mama, papa en broer Sem kwam hij naar het Doesgoor. Met de mooie bal was hij heel blij, het vaantje was ook erg leuk.
Even voetbalt in Hector JO10-1 en scoort daar regelmatig een doelpuntje. Zijn geliefde voetbalclub is Manchester United en dan kan het niet anders: Cristiano Ronaldo is zijn favoriete voetballer.
Zijn hobby’s zijn vooral voetbal en ook wel een beetje op een schermpje kijken. En natuurlijk buiten spelen.

Even ging samen met de scheidsrechter en de assistent scheidsrechters op de foto. En ook wilde hij graag op de foto met één van zijn trainers, Tim Bannink. Daarop wachtte de scheidsrechter nog wel even voordat hij de wedstrijd liet beginnen.
Een aftrap overigens die door Even zelf werd gedaan samen met Berthil Schabbink. Vervolgens liep Even richting keeper van Eibergen en liet hem volstrekt kansloos met een geplaatst schot in de hoek.

Helaas was Even die middag de enige Hector speler die scoorde, want Hector verloor de wedstrijd met 0-3.