Hector VR pakt punt en heeft Nikky terug.

De eerste zondag van april moesten de dames van Hector VR1 vroeg aantreden in en tegen Lemelerveld. Een wereldreis voor menigeen en ook nog eens zo vroeg. Maar goed, de selectie was gelukkig weer wat breder ondanks allerlei blessuregevallen en carnaval tijgers die het speelveld eerder moesten verlaten.
Lemelerveld staat op een verdienstelijke derde plek dus een zware wedstrijd wachtte op ons. Ondanks een korte en ‘minder goede’ warming-up werd er begonnen aan de wedstrijd. Lemelerveld had wel meer balbezit maar het was Hector dat de beste kansjes kreeg. Helaas werden deze niet benut en zo gaat het vaker: dan slaat het noodlot aan de andere zijde toe.
Onze betrouwbare invalkeepster Marli verkeek zich op de bal die dus in de goal belandde en niet naast de goal, zodat de 1-0 voor Lemelerveld op het scorebord werd aangetekend. Dit was tevens de ruststand.

Na de peptalk in de rust en dat er zeker een gelijkspel inzat werd de tweede helft aangevangen. Met een positieve instelling en de nodige werklust werd Lemelerveld aangepakt.
Voetballend was het allemaal niet hoogstaand (het zegt al genoeg dat inval assistent-scheidsrechter Martin Olydam zelf vond dat hij een van de besten van het veld was).
Maar met werklust kun je ook ver komen is al eerder gebleken en ook vandaag betaalde zich dat uit.
Helaas werden de kansen die gecreëerd werden niet benut totdat Romy M (niet van Boney M trouwens) zich ontfermde over een vrije trap. Vanaf een meter of 30-35 wist ze het muurtje te omzeilen en zo de 1-1 te scoren. Ondanks dat Lemelerveld meer balbezit had werd er niet meer gescoord en een (beloofd) gelijkspel werd gevierd na de 90 minuten strijd.
Een positief resultaat bij de nummer drie van de ranglijst.

Wat ook gevierd werd is dat Nikky Schut na vier maand Oostenrijk weer terug is in Goor en bij de Hector dames 1. Ze werd feestelijk verwelkomd en een mooie taart met eveneens prachtige foto van haar erop werd aangesneden en opgepeuzeld.
Zondag hadden de dames van Hector tegen Holten moeten spelen maar die hebben zich teruggetrokken uit de competitie. Een vrije dag dus en op naar het Paasweekend.