Hector JO9-1: de eerste driepunter is binnen!

Onze voorlaatste wedstrijd was in Diepenheim (helaas wel verloren met 7-3), maar het spel was erg goed. Zelfs Diepenheim vond dat ze heel veel weerstand kregen.

Daarom besloot Hector JO9-1 bestaand uit: keeper Senn, Stan, Tess, Vidor, Mustafa, Nawhat, Nazhat, Lana, Gijs en Dylano om op 3 april deze stijgende lijn door te zetten tegen SP Lochem.
In de vorige ronde hadden we van dit team verloren met maar liefst 19-2! Dus onze spelers waren zeer gemotiveerd om nu iets goeds neer te zetten.

Het was een frisse ochtend, maar iedereen was goed warm aangekleed. De wedstrijd begon en beide teams bleken al snel aan elkaar gewaagd en aan beide kanten ontstonden kansen. Het werd al snel 0-2. Het zou toch niet???
Maar de 1-2 kwam van iemand waar je het niet gauw van verwacht. Onze keeper Senn had een prima uittrap en de bal ging zo mooi recht het doel in. Onze supporters stonden nog net niet op de banken! Dit gejuich viel in de smaak bij Hector JO9-1. De jacht naar meer doelpunten werd ingezet.
Bij rust was het 3-3.

Na een verdiend bekertje lekkere ranja ging de strijd weer verder. Zou het bij de 3-3 blijven? Nee!! Want Hector scoorde nog 3 keer! Al kwam Sp. Lochem nog wel een paar keer gevaarlijk dichtbij het Hector doel. Maar de eindstand was 6-3 voor Hector JO9-1!!

Dit werd gevierd door spelers en ouders of er een WK werd gewonnen. De kinderen hebben ontzettend goed samengewerkt, waarbij echter vooral het plezier bovenaan stond.

Op naar volgende week!