Volledige lockdown ook op het Doesgoor.

Door de laatste maatregelen van de regering in het kader van Corona zijn (voorlopig) tot 14 januari vrijwel alle activiteiten op sportpark het Doesgoor geschrapt.

Informatie van de Rijksoverheid leert ons dat buitensportlocaties geopend mogen blijven voor alle leeftijden tussen 05.00 en 17.00 uur. Voor volwassenen vanaf 18 jaar is buiten sporten toegestaan met maximaal 2 personen op 1,5 meter afstand. Kinderen en jongeren tot en met 17 jaar kunnen buiten sporten en onderlinge wedstrijden spelen op de eigen club.

Kleedkamers blijven evenwel gesloten.

De kantine is ook gesloten. Dat betekent dat de traditoneel gezellige Oudejaarsmiddag niet kan plaatsvinden en dat er geen nieuwjaarsbijeenkomst zal zijn.

Binnensporten zijn evenmin toegestaan, dus de zaalvoetbaldag voor de jeugd op 29 december moet helaas ook vervallen.