Spannende slotfase levert Hector net geen punt op.

VIOS Beltrum was in de eerste helft de bovenliggende partij en het hoog geklasseerde team liet Hector niet in de wedstrijd komen. Het kwam op een verdiende 0-1 voorsprong maar ook Hector had bij uitvallen toch nog een paar kansjes.

In de 2e helft liepen de bezoekers binnen 20 minuten tijd uit naar een 0-3 voorsprong. Met name de voorzetten van de linkerkant op de kopsterke VIOS spits waren steeds een dreiging voor de Hector defensie.
Net als eerder dit seizoen kwam Hector op verrassende wijze terug in de wedstrijd. Het eerste doelpunt werd door middel van een mooi afstandsschot gemaakt door Wesley Zwoferink. Twintig minuten voor tijd viel de aansluitingstreffer door middel van een eigen doelpunt van een VIOS verdediger. Hector maakte zich op voor een zinderende slotfase en die kwam er dan ook. De jonge ploeg van trainer Jordy Drenth zette alles op alles en dit resulteerde in hectische momenten voor het VIOS doel.
De beste kans was nog voor Tim Bannink die nadat een schot van Zwoferink op de lat was beland voor open doel uit de rebound naast kopte. De wedstrijd eindigde in een 2-3 overwinning voor VIOS maar de jeugdige ploeg van trainer Drenth kan nog steeds op veel sympathie rekenen want ondanks de matige klassering is de inzet en de strijdlust volop aanwezig. Hector eindigde de wedstrijd met 6 spelers onder de 20 jaar en de manier waarop is een compliment waard.

Aanstaande zondag staat de derby tegen Twenthe op het programma. IJs, weer en corona dienende is de aanvang van die wedstrijd om 14.00 uur op het Twenthe terrein.