Hector verliest van Neede.

In de eerste helft was Neede de betere ploeg. Vooral wat het fysieke gedeelte betreft werden er veel duels verloren door de jonge ploeg van trainer Jordy Drenth.
Hector kwam al vroeg in de wedstrijd op achterstand door middel van een mooie voorzet die bij de 2e paal werd ingekopt door een aanvaller van Neede. Sportclub Neede had het beste van het spel en kreeg nog meer kansen maar deze werden niet verzilverd dus Hector bleef in de wedstrijd.

Na de rust een ander spelbeeld. Hector was nu gelijkwaardig aan Neede en het spel golfde op en neer. Hector produceerde een paar mooie aanvallen echter de doelpogingen misten nog doeltreffendheid. Bij Neede was het beste er ook wel vanaf en tot 10 minuten voor het einde was er voor Hector nog wel enig uitzicht op een resultaat.
Tot in de 80e minuut toen Sjoerd Koster een bal in eigen doel kopte en de stand 2-0 werd. Hector zette nog wel aan voor een slotoffensief maar een paar mooie aanvallen leverden niet de gewenste treffer op en ging Sportclub Neede, zeker gezien het veldspel in de 1e helft, er verdiend met de drie punten vandoor.
De ploeg van Jordy Drenth kan weinig verweten geworden .Het team werkte hard en  bleef tot het einde strijden voor een goed resultaat.

Aanstaande zondag is in een thuiswedstrijd Hoeve Vooruit de tegenstander. Aanvang van de wedstrijd is om 14.00 uur.