Pupil van de Week Bente van Regteren.

Al zo’n anderhalf jaar geleden stond Bente van Regteren op de lijst met uitverkorenen voor Pupil van de Week. Maar ja, toen kwam Corona….
Maar eindelijk, zondag 24 oktober 2021, was het dan zover. Eindelijk!

Begeleid door een strak blauwe lucht en een stralende zon kwam Bente samen met haar ouders naar het Doesgoor.
Bente voetbalt in Hector MO13, inmiddels omgedoopt tot Hector JO12-3JM. Want met MO13-1 kwamen er alleen maar tegenstanders die jaren ouder en een stuk forser waren. En dat is niet leuk voetballen. Nu gaat het als JO12-3 waarschijnlijk veel beter! Al zal het dan hoofdzakelijk tegen jongensteams zijn. Maar dat maakt de Hector meiden niks uit!
In dat team speelt Bente op het middenveld en pakt zo nu en dan een doelpuntje mee.
Haar grote hobby is tekenen. En haar favoriete voetbalclub is FC Twente. Favoriete spelers heeft ze niet.

Bente wilde op de foto met Tim Bannink, want die kent ze van de gymlessen op school.
Zoals dat nu eenmaal gaat met een Pupil van de Week waren er ook andere mensen die graag met haar op de foto wilden gaan, zoals de Hector trainer en de scheidsrechter.

Na de opkomst met uiteraard Bente voorop bij Hector, hield zij de toss nauwgezet in de gaten. En toen het altijd weer spannende moment: aftrappen van de wedstrijd en dan proberen te scoren bij de keeper van de tegenstander. Nou, dat kostte Bente geen enkele moeite, met een strakke schuiver in de hoek werd de keeper van Delden kansloos gelaten!

Goed voorbeeld doet volgen: Hector scoorde maar liefst drie keer bij die keeper. Maar omdat Delden hetzelfde deed bij Hector keeper Daniël Kolbe eindigde de wedstrijd in een 3-3 gelijkspel.