Hecor VR1 blijft puntloos.

Na een uitgestelde wedstrijd en een inhaalweekend waarin niet gevoetbald werd door de SV Hector VR1, speelden de dames hun derde competitiewedstrijd tuis tegen het op de 4e plaatst geklasseerde SVO Twickel VR2. Een ploeg die nog ongeslagen op bezoek kwam op Het Doesgoor.

Na de aftrap van Hector golfde het spel op en neer zonder noemenswaardige kansen. In de 6e minuut werd er echter door Twickel wel gescoord. Niet uit een uitgespeelde kans, maar de bal kon niet goed weggewerkt worden waarbij de bal pardoes voor de voeten viel van een Twickel speelster die hierdoor 0-1 kon scoren. Hierna probeerde Twickel door te drukken maar de verdediging hield vooralsnog stand. Langzamerhand nam Hector wat meer initiatief. Een vrije trap van Romy M werd een prooi voor de keepster. Niet veel later werd Indy Hengevelde middels een steekpass aangespeeld door de ’s nachts van vakantie teruggekeerde Nikky. Alleen voor de keepster kwam de keepster als winnaar uit deze strijd. Weer niet veel later kwam via een inworp aan de linkerzijde Indy Hengevelde in balbezit. Na een individuele actie speelde ze Nikky aan. Haar schot belandde helaas op de paal. In de 19e minuut werd op rechts Linsey gelanceerd. Het schot wat zij loste werd door de keeper moeizaam gepareerd maar gescoord werd er helaas niet na deze sterke periode van Hector. Balverlies in de 23e minuut aan de rechterkant werd door Twickel goed uitgespeeld en zij scoorden wel en niet veel later werd het zelfs 0-3 na een kluts uit een cornerbal.

Twickel was hierna weer de bovenliggende partij maar werd niet echt gevaarlijk.

In de 31e minuut verstuurde Romy M een prima pass op Indy H. Het leek op een kopie uit het begin van de wedstrijd want zij speelde Nikky aan en wederom belande haar schot op de paal.

Twickel mocht nog een keer aanleggen voor een vrije trap mar die werd door invalkeepster Lisa prima gered. Tatum speelde vlak voor de rust de bal tussen de laatste linie en de keepster waarbij Indy helaas de bal tegen de keepster aanschoot, zodat er met 0-3 werd gerust.

Na de rust was Hector de bovenliggende partij. Dit resulteerde bijna in een goal nadat Romy L Nikky had aangespeeld en deze in een keer voorgaf. Maar de keepster voorkwam erger voor Twickel.

In de 55e minuut veroverde Danique op links goed de bal. Via het middenveld werd Indy aangespeeld en na haar individuele actie werd net voordat ze kon schieten de bal nog net weggewerkt. Na een aanval over rechts werd Romy L aangespeeld na een steekpass. Vanaf de rand 16 werd het schot door de keepster gered. Twee minuten later werd Romy L wederom aangespeeld en wederom werd haar schot door de keepstere gered. In de 65e minuut werd door Indy B de bal veroverd en ingespeeld op Nikky. Zij zette Linsey alleen voor de keepster en zij redde met de tenen. Dit leverde een corner op. De ‘Schut-zusjes’ namen deze met een één tweetje kort. De voorzet belandde echter net over de goal. Na ruim 30 minuten gespeeld te hebben in de tweede helft werd Twickel voor het eerst gevaarlijk maar Lisa onderschepte de goede voorzet prima.

In de 86e minuut ging de linksbuiten van Twickel goed door en na een individuele actie zette zij de bal voor. Na een kluts kwam de bal voor de voeten bij een Twickel speelster die de 0-4 aantekende.

Ook het laatste wapenfeit van Hector werd niet beloond met een doelpunt. Het schot van Romy L was wederom voor de keepster.

Hector heeft zichzelf helaas niet weten te belonen deze wedstrijd.

De volgende keer beter voor de dames en dat zal wederom een thuiswedstrijd zijn.

Ze spelen n.l. op 31 oktober om 11.00 uur uit thuis tegen Witkampers/Klein Dochteren VR3.