Hector 1 ondanks voorsprong onderuit tegen Rekken

Het lukt SV Hector nog niet om punten te pakken in de nieuwe competitie. De ploeg van trainer Jordi Drent kwam op eigen veld tegen Sportclub Rekken wel op voorsprong maar verloor uiteindelijk met 2-3.

Na 17 minuten was het de jonge spits Berthil Schabbink die alert was en een bal uit de scrimmage binnen kon schieten: 1-0. Na 33 minuten tekende Kevin Stokkers voor de gelijkmaker nadat doelman Kolbe een bal los liet en na een goede aanval was het drie minuten later 1-2 door een treffer van Job Reinderink…

Na een klein uur voetbal was het Timo Buunk die na een goede actie de 1-3 binnen kon schieten namens Rekken en leek het duel beslist. Toch vocht Hector zich terug. Uit een voorzet tikte scoorde Sjoerd Koster de 2-3 binnen en werd het nog spannend op ’t Doesgoor.

Ondanks een fel slotoffensief kwamen de groen witten echter niet meer tot scoren en staat Hector na drie gespeelde wedstrijden in de vierde klasse B nog steeds op de hatelijke nul. Volgende week is Delden de tegenstander. Hector speelt dan weer thuis.

Foto / Verslag: Goorsnieuws.